Support & service

IT Solution beschikt over een eigen servicedesk voor contractklanten, op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur.

De servicedesk is bereikbaar op tel. 0227-544243.

Indien u buiten de werktijden van de servicedesk storingen wilt melden kan dat via een mobiele nummer dat bekend is bij onze contractklanten. Allereerst wordt gekeken of het op afstand kan worden opgelost mocht dat niet het geval zijn komen wij op locatie.

Support op afstand

teamviewer

Garantie

Hardware wordt door IT Solution altijd met minimaal 1 jaar verkocht.  Servers en andere bedrijfskritieke apparatuur echter voorzien wij in bijna alle gevallen van extra hardware support  en garantie duur vanuit de leverancier. Hierdoor is de bedrijfscontinuïteit ten alle tijden gewaarborgd. De garantie is altijd afgestemd op de levensduur van de betreffende apparatuur. De geringe extra kosten die hiermee gemoeid zijn wegen vaak niet op tegen de voordelen.

Desgewenst kan er voor gekozen worden om de hardware te voorzien van 4 uur 24×7 support in varianten van 1 t/m 7 jaar.

Vrijblijvend adviesgesprek?

Klant aan het woord